25 Haziran 2013 Salı

Ufak bir alışveriş


Merhaba,

Bugün yemek arasında ufak bir kaçamak yaptık. Watsons ve Gratisden aldığım ürünleri paylaşıyorum.

Kaçamak alışverişler de çok zevkli oluyor yahuu :)





1. Down Under Natural's Onarıcı Saç Bakım Ürünü; okuduğum ve duyduğum yorumlar hep olumlu yöndeydi. Saçlarım çok çabuk sönüyor, o yüzden böyle bir ürüne ihtiyacım vardı.
Argan yağlısı da vardı, ben ilk olarak bu ürünü kullanmak istedim. Watsons 13,00 TL, aynı ürünün argan yağlı olanı ise %30 indirimde 21,00 TL'ydi.



2. Vaseline Aloe Fresh Vücut Kremi; O kadar ferah ve yumuşak bir kokusu var ki, ürün kullanmadan zaten kendisini belli ediyor. Nedense memnun kalacağıma ikna oldum bile :) Watsons 12,00 TL






3. Shiffa Home Tatlı Badem Yağı, Son olarak arada küsen kaşlar için tatlı badem yağı. Ben kaşlarım için kullanacağım, kirpikleriniz için de tercih edebilirsiniz. Gratis 5,00 TL



Şimdilik bu kadar, görüşmek üzere
Sevgiler :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate