20 Şubat 2010 Cumartesi

selamlar :)

Henüz taze bir blog sayfasındayız. Eee eksiğim çok yavaş yavaş öğrenip tamamlayacağım elbet. Bir kusurumuz olursa affola.
İnternet artık evde, işte vazgeçilmez bir araç halinde eh nimetlerinden de yararlanıyoruz tabiki. Son zamanlarda blog sayfalarını takip etmek hoşuma gitmeye başlamıştı, özellikle moda, yemek, hobi vb... bir kaç arkadaşımın da blog sayfaları vardı. Bana da önermişlerdi, fakat becerebilir miyim? diye pek ilgilenmemiştim açıkçası. Ama dedim ya blog sayfalarını takip etmek eğlenceliyse, sahip olmakta bir o kadar eğlenceli olmalı diye düşününce fikrim değişti :)
kadim dostumun yardımıyla artık bende bir blog sahibiyim, hoşgeldim :))

4 yorum:

  1. Kadim dostun demek :) Bloğun hayırlı olsun canım aramıza hoşgeldin... :)

    YanıtlaSil
  2. şüphen mi var yoksa?
    teşekkürler artık bende aranızdayım. Öneri ve desteklerinizi bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bizde yeni bir blogcuyuz.Birbirimize sahip çıkmalıyız değilmi :)hayırlı olsun blogun bizde ziyarete bekleriz :)
    sevgiler Serap & Gülseren

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler. Evet çok haklısınız Serap & Gülseren. Sizde artık takibimdesiniz. Yakın zamanda ziyaretinize gelicem :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate