13 Temmuz 2010 Salı

eve dönüş


Veeee tatil bitti, eğlendik, yedik, içtik. Bol bol yeşile bastım, dalından meyve koparıp yedim. Deniz, kum ve güneş. Havalar bir kaç gün yağmurla keyfimi kaçırsa da tatilin kötüsü mü olur :)



Çanakkale güzel yerlerden birisi, İstanbul'dan uzak kafa dinlenebilecek bir yer. Ayrıca keşfedilecek yerleri de olduğundan alternatifi bol. Apollon Smintheus Tapınağı, Cunda adası, Kaz Dağları (Hasan Boğuldu), Bozcada (bir tek oraya gidemesemde), ama en çok Koyunevindeki Sokakağzını beğendim. Pansiyon, motel sayılı ama denizi çok güzel karşısında ise Midilli Adası. Orada yemeğimizi yeni açılmış olan Yalı Motel'de yedik, sakin hoş bir yer, yeni açıldığı için tabiki temiz. Fiyatlarıda öğrendim sizin için kahvaltı 10 TL, günlük konaklama ise 60 TL. Yolunuz düşerse sırf denizi için uğramanızı tavsiye ederim.




Birde Çanakkale'nin meşhur dondurmalı peynir helvasını tattım ve beğendim. Yapılışını inceledim de irmik, lor peynir, şeker ve yumurta sarısından oluşuyor.
Her güzel şey çabuk biter, yarın benim için haftanın ilk iş günü olacak umarım zorluk çekmem, sizlerde iyisinizdir inşallah...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate