20 Haziran 2010 Pazar

sıcakk...


Hava bugün çok sıcak, hafta sonu olmasına rağmen dışarı çıkıp kavrulmak istemiyorum, çünkü ben bu kadar sıcağı sevmiyorum. Güneş battıktan sonra hafif bir yaz akşamı esintisine hayır diyeyemem ama...:)

Size pazardan görüp, annemle hemen denediğimiz bu tuniği paylaşacağım. Aslında mayonun üstüne giyilmesi için yapılmış sanırım, bence atlet üstüne de giyilebilir. Bu beyaz tunik bende vardı zaten, boncuklar ise eskiden kalma yazma kenarlarından söküp kullandım. Tabiki benim kıyıp atamadığım boncuklar, kullanılacak yerini de bulmuş oldular. Bunlardan bir kaç tane daha vardı kolye olarak kullanıyorum bazen bende.






Yapılışına gelince gayett basit, benim gibi sadece tığ ile zincir yapmasını bilenler dahi yapabilir. Kenarlarına bir sıra örümcek çekip ikinci sırasınada boncuklar takıp devam ettim. Bence gayet hoş oldu, umarım sizde beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate