23 Şubat 2012 Perşembe

Yine Ben...

Merhabalar Efendim, çokk çokk uzun bir aradan sonra bir ziyaret edeyim dedim blogumu. Kullanmayalı ne kadar çok şey değişmiş ayarlarda. Bende öğrenirim elbet neyse...
İyisiniz inşallah. Beni soracak olursanız bu aralar hayatımı düşünüyorumda götürdükleri ve bir o kadar da bana getirdiği güzellikleri, çok şükür iyiyim bende. Yakın zaman da babanemi kaybettik. Çocukluk anılarım depreşti, manilerini, Yonca Evcemik'in şarkısı ezberletmem, uyurken okuduğum duayı ondan öğrendiğimi hatırlamam ve daha fazlası... Ben dede, anane, babane sevgisi ile büyüdüm o yüzden benim çocuklarımda bu sevgiyi tadarak büyürler inşallah... Allah hayırlı ömürler versin, ananem hayatta ve ben hala torun sayılıyorum :)
Gelelim nasıl oldu da, buralara yolum düştü. Fotoğraf makinem bozuktu, ehh birazda tembellik derken ilgilenmedim işin doğrusu. Hazır fotoğraf makinesi almışken ufaktan başlayayım dedim. Veeee pırasalı ve sosisli börek ile karşınızdayım efendimm :) Yok öyle becerikliyim gibi bir imaada bulunmayacağım. Ufak bir deneme yapayım dedim. Hazır fırın sıcakken bayat ekmekleri de çorbanın içine koyup yemek için kuruttum, fena olmadı galiba :P Eeee nasıl gözüküyorlar??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate