15 Mayıs 2010 Cumartesi

Eminönü, Laleli, Beyazıd



Dün sabah annem ile birlikte Eminönü'ne gittik, hava biraz sıkıcı, basık, yağsa rahatlayacak vaziyetteydi, ufak tefek yağdıda. Düğün mevsimi olduğundan çeyiz alışverişi yapanlar, güzel İstanbul'um için gelen turistler, esnaf, müşteri her zamanki gibi kalabalık insan yığını, ama bu haliyle de güzel, birazda kıymetini bilsek...




O kadar çok yürüdük ki, iyi bir spor oldu, özellikle de benim için. Birde şunu fark ettim, turistlerin hepsi orta yaş üzeri insanlar ama dinç ve hayattan kopmamışlar, bizim insanımızın çoğunda ise hayattan gönlü geçmiş bir durum var malesef.




Çantamdaki aynam kırılmıştı. Kapalı çarşıda bu aynalardan gördüm, İstanbul, Mevlana temalı olanlar vardı bense mor olanını beğendim. Aynalar aynı olmasına rağmen farklı yerde farklı fiyatlar var 5-7-10 TL arasında değişiyor.




Yürürken dalında güzel gözüksede bir tane dayanamayıp bu papatyayı kopardım. Nedense bu papatya beni mutlu etti, renginden midir, nedir?

Yeni bir hafta bizi bekliyor. Enerjimizi topladık, hazırız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate